Sosenka Sosenka
1365
BLOG

Na własnej grzędzie

Sosenka Sosenka Rozmaitości Obserwuj notkę 57

Pół roku temu zapragnęłam zacząć "rządzić się sama u siebie" i dlatego przenoszę blog na samodzielną stronę: www.sosenka.manifo.pl

Zanim postawię kropkę nad i, chcę jeszcze podziękować salonowym Komentatorom i Czytelnikom. W szczególności:

- Michałowi Tyrpie, który zaprosił mnie tutaj sześć lat temu

- Pani Łyżeczce za książkę i Salonik Kameralny

- Babom Kameralnym (które teraz rozproszyły się po świecie)

- Igorowi

- Dawniej Też Staremu za wstęp do mojej książki i najmilsze komentarze "sudeckie" na blogu.

Z nikim się nie rozstaję, po prostu witam się z Wami na innej stronie internetowej. Tam też można komentować :-)

Sosenka

* Na dodatkowe pytanie, a takie zadał mi Igor, odpowiadam: nie zamykam za sobą drzwi. Jeśli znowu dobrze poczuję się tutaj, może znowu będę tu.

Sosenka
O mnie Sosenka

Tu można kupić moją książkę z blogu: "Gdy świat jest domem": http://sklep.emmanuel.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości